امروزه استفاده از ایده ی رنگ ها در طراحی دکوراسیون مغازه ، بوتیک و نمایشگاه ها محبوبیت خاصی پیدا کرده است . در این میان دکوراسیون یکی از نمایشگاه ها بیشتر توجه مارا به خودش جلب کرد . جایزه ایتالیایی سبک زندگی برند FURLA، نمایشگاه مجموعه پائیزه و زمستانه سال ۲۰۱۵-۲۰۱۶ را در معبد زوجوجی در توکیو برگزار کرد که امانوئل مکان برگزاری این نمایشگاه را با تجهیزاتی طراحی کرد تا به مجموعه جدید رنگ و بویی بدهد.

طراحی دکوراسیون مغازه کیف و کفش با ایده رنگ ها !

طراحی دکوراسیون مغازه

این تجهیزات که با تم “انفجار شادی” و “رقص” نامگذاری شده است یک تجهیزات متحرک رنگارنگ است که بی وقفه در هوا می رقصد، بیان کننده جهان یا FURLA است که در حالیکه در حال تحول به سمت آینده است، سنتهای خودش را حفظ می کند و نوآوری می کند. این تجهیزات متشکل از دایره هایی با صد رنگ و حروف FURLA است که  درجه بندی رنگها را در حالی که در هوا می رقصند تشکیل می دهد. آخرین مجموعه کیف و کفش ها روی میزهای مدور صیقل داده شده معلّق به نمایش درآمده اند که حسّ شناور بودن در فضا را منعکس می کند. تالار، منظره دیگری از تجهیزات را نشان می دهد، نزدیکی بیشتر به رنگها و خیره شدن به رنگهای در حال حرکت.

.

دکور مغازه کیف و کفش

دایره های رقصان از عبارتی از ذن بودیسم یعنی Ichigo-Ichie الهام گرفته شده است که به معنی “گنجی در هر ملاقات، برای آن هرگز تکرار نخواهد شد” است. این تجهیزات، تجلّیات بسیاری را نشان میداد، به لحظات خاصی از روز رنگ اضافه می کرد.

طراحی دکوراسیون مغازه

نصب”رقص” درون معبد زوجوجی صورت گرفته است.

دکوراسیون کفش فروشی

اجزای متحرک معلّق در بالای هر آیتم قرار گرفته است.

دکوراسیون مغازه کیف و کفش

حروف کلمه furla، بازی سایه را روی پس زمینه سفید خلق کرده اند.

طراحی دکوراسیون مغازه

لوازم A/W روی میزهای مدور شناور قرار گرفته اند.

دکور مغازه کیف و کفش

تم به کار رفته “انفجار شادی” است. 

دکوراسیون کفش فروشی

تصاویری از طراحی دکوراسیون مغازه کیف و کفش در توکیو

طراحی دکوراسیون مغازه

تصاویری از طراحی دکوراسیون مغازه کیف و کفش در توکیو

نمای خارجی مغازه کیف و کفش

نظر شما در مورد استفاده از رنگ های شاد در طراحی دکوراسیون مغازه چیست ؟ آیا استفاده از این دست دکوراسیون ها نظر شما را جلب می کند ؟ مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم .

تحریریه و مترجم : خانه طرح | منبع: emmanuelle