یکی از عوامل موفقیت یک رستوران قبل از اینکه غذایی بی نظیر داشته باشد ، دکوراسیونی بی نظیر است . بله خوب یا بد دکوراسیون یک رستوران خاص جذب مشتری بیشتری دارد . اینبار به سراغ طراحی دکوراسیون داخلی رستورانی رفتیم که خاص بودن را فریاد میزند ! با خانه طرح در بررسی این رستوران بامزه و البته مدرن همراه باشید .

مشخصات پروژه :

معماران: سرگئی ماخنو، بوتنکو واسیلی
محل اجراء: کیف، اوکراین
معماران: سرگئی ماخنو و بوتنکو واسیلی
مساحت: ۴۲۱.۰ متر مربع
عکس: سرگئی ماخنو و بوتنکو واسیلی

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

نمای داخلی رستوران

تیم طراحی سرگئی ماخنو و بوتنکو واسیلی فضای داخلی یک رستوران در کیف را به گونه ای تکمیل کرده اند که در آن شما می توانید به مانند یک پرنده ای که در طوفان گرفتار است به آنجا رفته و به صرف شام و یا نوشیدن بپردازید. این رستوران می تواند به عنوان مکان مدرن اروپایی طبقه بندی شده و یا یک سبک جدید از ظروف آشپزخانه را ارائه دهد. هدف از طراحی فضای این رستوران ایجاد یک محیط طبیعی، مدرن، و بسیار راحت است. این رستوران دارای دو بخش است: یک بخش ناهار خوری دو طبقه ای و بخش دیگر برای استراحت و سرو مشروب (اصطلاحا بار).

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

بخش ناهار خوری دارای دو طبقه است که طراحی آن با الهام از دو عنصر طبیعی مانند گرد باد و باران صورت گرفته است. این فضا دارای شش بالکن به شکل گردباد است که باعث ایجاد یک فضای دینامیکی و پنج محل ناهار خوری خواهد شد. دیوارهای رستوران با تیغه های چوبی تزئین شده و بالکن های آن سطح صافی را ایجاد کرده است. لامپ های موجود در سقف با تقلید از قطرات باران و به صورت آویزان تزئین شده اند. طراحی انجام شده برای بارش این لامپ ها از آسمان بسیار طبیعی است و می تواند موجبات آسایش و راحتی را فراهم آورد. فاصله ی این فضا از رستوران با رنگ های طبیعی مانند بژ، گل اخری رنگ، گارنت، و قهوه ای تکمیل می شود که پژواک آن در سراسر رستوران طنین انداز است.

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

میز بار و یا همان محل سرو مشروب از میله های چوبی شکلی ساخته شده است که در هم تنیده شده و به یکدیگر گره خورده اند. طراحی و دکوراسیون دیوار های آن به مانند لانه ی پرنده ای است که مکان گرم و دنجی را برای استراحت را فراهم می آورد. طراحی به کار رفته برای صندلی ها، یادآوری از مخروط درخت کاج و جنگل است. کل این فضا برای استراحت و تغییر ذهن مردم نسبت به تفکرات (روح) طراحی شده است. استفاده از رنگ های گرم در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران یکی از نکات مثبت طرح به شمار میرود . نظر شما در مورد طراحی دکوراسیون داخلی رستوران چیست ؟

نمای داخلی رستوران

تحریریه خانه طرح
منبع :  khanetarh – archdaily