آیا به دنبال ایجاد یک دکوراسیون خاص و متفاوت برای طراحی داخلی منزل خود هستید ؟ دوست دارید دکوراسیون منزل شما جذابیت خاصی داشته باشد ؟ در این بخش قصد داریم یک راهکار خلاقانه و جذاب را پیش روی شما قرار می دهیم . پوستر های سه بعدی دیواری یکی از راه کارهای خلاقانه در جهت خلق دکوراسیونی متفاوت و رویاییست . اگر تا به حال با پوستر های سه بعدی آشنا نبوده اید و یا آشنایی کمی با آن داشته اید پیشنهاد می کنم تا پایان این بخش با ما همراه باشید . در این بخش ، مجموعه ای از زیباترین پوستر های دیواری مناسب برای دکوراسیون پذیرایی ، برای شما آماده کردیم .

ایده جالب برای طراحی داخلی منزل را ببینید

طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی منزل

توصیه اکید می کنم که در انتخاب پوستر های دیواری ، به نوع و رنگ کفسازی منزل ، دقت لازم را داشته باشید . هرچه رنگ بندی کفسازی با رنگ پوستر هماهنگی بیشتری داشته باشد ، در نتیجه نهایی شاهد عمق بخشیدن بیشتر به پوستر و جذاب تر شدن دکور داخلی خواهیم بود . توصیه دیگر در انتخاب رنگ های روشن و تیره است . پوستر هایی با رنگ های تیره ، موجب کوچکتر نشان دادن فضای داخلی می شوند از طرفی بعد از مدتی این پوستر های تیره رنگ موجب خستگی شما می شوند . پس پیشنهاد می کنم تا جای امکان از پوستر هایی با رنگ های روشن انتخاب نمایید .

طراحی دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری پذیرایی

طراحی داخلی منزل با پوستر های دیواری یک ایده منحصر به فرد است.

طراحی دکوراسیون داخلی

اینکه که در انتخاب رنگ برای کف سازی از چه هارمونی استفاده کنیم به عهده خود شماست ، اما اگر نظر مرا به عنوان یک طراح دکوراسیون و معمار بخواهید ، پیشنهاد می کنم از رنگ های روشن استفاده نمایید ، چرا که رنگ های روشن به سادگی خود را با هر دکوراسیونی هماهنگ می کنند . این موضوع زمانی بیش از گذشته اهمیت پیدا می کند که بخواهید یک پوستر دیواری برای منزل یا دفتر کار خود انتخاب نمایید .

طراحی دکوراسیون داخلی

پوستر دیواری

دکوراسیون اتاق پذیرایی

دکوراسیون اتاق پذیرایی

دکوراسیون اتاق پذیرایی

دکوراسیون داخلی منزل

نظر شما در مورد طراحی داخلی منزل با پوستر دیواری چیست ؟

پوستر دیواری

نویسنده : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح