طراحی بنر و شیت بندی معماری

طراحی بنر و شیت بندی معماری از اهمیت بسیار بالایی در ارائه پروژه نهایی دارد .در صورتی که در این بخش از طراحی توجه لازم را به عمل نیاوریم موجب کمرنگ شدن پروژه می شود .گروه معماری خانه طرح در این راستا فعالیت هایی انجام می دهد . هدف ما از طراحی بنر و شیت بندی معماری ، تبلیغ و ارائه هرچه بهتر پروژه برای بازدیدکنندگان است . در این بخش لازم دانستیم تا شما را با اصول طراحی این سری از پروژه ها آشنا کنیم .
۱- در طراحی بنر و شیت بندی معماری سایز بنر از اهمیت ویژه ای برخوردار است . بر این اساس توصیه ما به مشتریان عزیز بر این است که با تجه به حساسیت و کاربری پروژه سایز صفحه را در نظر داشته باشند .
۲- گروه معماری خانه طرح این اطمینان خاطر را به شما می دهد که در انجام طراحی بنر مطابق خواسته شما عمل کند .
۳- رنگ بندی در شیت بندی معماری از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است . به عنوان مثال درطراحی شیت بیمارستان استفاده از هارمونی آبی یا سبز و در طراحی هتل از هارمونی قرمز را پیشنهاد می دهیم .
۴- طراحی بنر و شیت بندی مطابق با برنامه زمانی که در توافق ارائه شده تحویل شما می گردد .
۵- نرم افزار هایی که برای انجام طراحی بنر مورد استفاده قرار می گیرد معمولا photoimpact ، photoshap و بسته به نوع کار نرم افزار های دیگری نیز استفاده می شود .

روند انجام پروژه

درخواست طراحی

مرحله اول

درخواست طراحی

ابتدا از طریق فرم سفارش طراحی درخواست خود را برای ما ارسال کرده و سپس منتظر تماس ما باشید .

فرم درخواست خدمات

مشاوره

مرحله دوم

مشاوره

در این مرحله ما با خواسته ها و نیاز های شما از پروژه آشنا می شویم و در نهایت در صورت توافق در خصوص زمان تحویل پروژه یک پنل کاربری برای شما تشکیل و رمز عبور خدمت شما ارسال می گردد.

طراحی بنر و شیت بندی

مرحله سوم

طراحی بنر و شیت بندی

در این مرحله انجام طراحی بنر و شیت بندی با توجه به نیاز و خواسته های شما در زمان تعیین شده آماده سازی می گردد . ما از هیچ تلاشی جهت موفقیت پروژه شما دریغ نمی ورزیم.

تحویل نهایی

مرحله چهارم

تحویل نهایی

در پنل کاربری امکان برقراری ارتباط آنلاین و مشاهده پیشرفت پروژه در نظر گرفته شده است. بعد از تکمیل طراحی و رسیدن به عدد ۱۰۰ در ۱۰۰ پیشرفت ، می توانید پروژه خود را دریافت نمایید.

نمونه کار طراحی شیت و بنر معماری