اگر به دنبال مدل راه پله دوبلکس برای ساختمان خود هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را با عکس های بسیار زیبایی که برای شما در نظر گرفته ایم همراهی نمایید . راه پله ها در دنیای معماری همواره از ارزش والایی برخوردار بوده اند . در بسیاری از موارد راه پله ها نشان از شکوه و عظمت یک بنا داشته اند . این موضوع گاه آنقدر اهمیت داشته ، که فرم یک بنای مسکونی از شکل و فرم راه پله الگو برداری کرده است .

۱۲ راه پله دوبلکس با فرم گرد کدامند؟

پله دوبلکس

به طور کلی در ساختمان های دوبلکس و ویلایی بسیاری از مردم عاشق راه پله هایی با فرم مارپیچ و گرد هستند .اما نکته ای که گاه به آن توجه نمی شود عنصر فضا و فرم زمین است . این سبک از راه پله ها، برای ساختمان هایی که دارای وسعت بالایی هستند توصیه می شوند . چراکه نسبت به سایر راه پله ها، فضای بیشتری از ساختمان را اشغال می کنند . هرچند در مواردی نیز پیش می آید که فرم زمین بگونه ایست که استفاده از راه پله گرد موجب استفاده درست و بهینه از فضا می شود .

در این بخش لیستی از زیباترین عکس های راه پله های گرد، و مارپیچ را برای شما عزیزان آماده کردیم تا به صورت تصویری شما را با این سبک از را پله ها بیشتر از قبل آشنا کنیم . در صورتی که نیاز به راهنمایی در خصوص انتخاب مدل راه پله ساختمان خود هستید ، می توانید از طریق فرم تماس و یا شماره هایی که در سایت خانه طرح درج شده است ما را در جریان نظرات خود قرار دهید تا در اسرع وقت به سوال شما عزیزان پاسخ داده شود  .

راه پله خانه دوبلکس

راه پله گرد

یک مدل خلاقانه از راه پله دوبلکس با فرم گرد به همراه یک آسانسور برای کسانی که ناتوانی جسمی برای رفتن به طبقه بالاتر را دارند .

راه پله گرد

پله پیچ

پله مارپیچ

مدل پله دوبلکس

پله خانه دوبلکس

مدل پله دوبلکس

پله خانه دوبلکس

پله خانه دوبلکس

نظر شما در مورد راه پله دوبلکس چیست ؟

نویسنده : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح