امروزه با کمتر شدن تعداد اعضای خانواده منازل نیز کوچکتر شده و در نتیجه توجه بیشتری به دکوراسیون داخلی منزل کوچک می شود . زیبایی شناسی مینیمالیستی توسط شعار “کمتر است بیشتر” به وجود آمده است. مینیمالیسم یک راه عالی برای ایجاد خانه ای تمیز و مدرن است. اما روش های مختلفی برای پذیرش سبک مینیمالیستی وجود دارد و این به معنی اجتناب از هر چیزیست که هدف خاصی ندارد. گیاهان یک عنصر تزئینی هستند که می توانند به خوبی در چارچوب مینیمالیستی کار کنند. گیاهان نه تنها رنگ ظریفی را به یک فضای خنثی می دهند بلکه می توانند به تمیز کردن هوا کمک کنند و در واقع خانه را سالم تر کنند. در داخل این خانه زیبا نگاهی بیندازید و ببینید چگونه گیاهان سبز ممکن است برای فضای خانه شما نیز مثمر ثمر واقع شوند . با خانه طرح در بررسی دکوراسیون داخلی منزل کوچک و مینیمالیستی همراه باشید .

دکوراسیون داخلی منزل کوچک با طراحی ساده و شیک

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

این دکوراسیون داخلی منزل کوچک مربوط به یک واحد آپارتمانی در مسکو است که از گیاهان خانگی داخل ساختمان در فضای اصلی زندگی استفاده می کنند. بعد از ورود به پذیرایی این منزل ، بلافاصله ما با یک پرنده عظیم بهشتی ​​مواجه می شویم که به شکل یک مبلمان راحتی بزرگ خودنمایی میکند !

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

این پرنده بهشتی ( مبلمان راحتی ) به عنوان یک نقطه کانونی خیره کننده در نشیمن مجلل عمل می کند و توجه خود را به ناهار خوری، آشپزخانه و دکوراسیون پذیرایی جلب می کند. استفاده از مبلمان روشن برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل کوچک پیشنهاد می شود .

دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی

اما همه گیاهان نیاز ندارند که آنقدر بزرگ باشند. یک گیاه کوچک و کم تراکم منحصر به فرد در کنار تلویزیون قرار گرفته و ورودی اصلی نقش خود را در سبک مینیمالیستی با کمد کفش و قلاب دیوار ایفا می کند.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

در قسمت ناهار خوری که به آشپزخانه وصل می شود، صندلی های سبک اسکاندیناویایی به ویژه صندلی هانس وگنر – سبک مدرنی را به خانه اضافه می کنند. در بالای میز ناهار خوری، از گیاهان آویزان استفاده شده است.

دیزاین خانه های کوچک

می دانیم که آشپزخانه های سیاه ، یک انتخاب مرسوم از میان طرح های رنگارنگ سفید و یا رنگارنگ تر هستند، اما نتایج آنها بسیار ظریف و مشهود است.

دیزاین خانه های کوچک

مینیمالیسم خواستار فایده است. اگرچه گلدان های روی میز در حال حاضر مورد استفاده نیستند اما می توانند به عنوان هدف باشند. این همان چیزی است که در دکوراسیون مدرن وجود دارد.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

در بیشتر خانه های مدرن، یک فضای کاری ، ضروری است. این صندلی ارگونومیک شیک ایده ای را برای کار در منزل فراهم می کند که بسیار جذاب است.

دکوراسیون منزل کوچک

میز سفید مینیمالیستی، ایده ی خود را از یک جدول چک نویس گرفته است ، در حالی که چراغ منحصر به فرد استفاده شده در بالای میز کار کمی عجیب به نظر می رسد .

دکوراسیون داخلی

اتاق خواب به شکل رویایی طراحی شده است ، از ظاهر اصلی آن گرفته تا لامپ های منحصر به فرد تخت خواب ، که در سایت آمازون قابل خرید هستند .

چیدمان منزل کوچک

پرده خاکستری، به خصوص چوب سفید و بدنه روشن دیواره ها حس آرامش را به کاربر این اتاق خواب منتقل می کند .

دکوراسیون داخلی

لوستر درخشان که در بالای تخت خواب قرار دارند، علاوه بر لامپ های کنار تخت ، کاملا دوست داشتنی هستند.

طراحی داخلی خانه های کوچک

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل کوچک و مینیمالیستی از کوچکترین فضا استفاده مفید شده و جایی برای پرتی فضا نیست .

دکوراسیون داخلی

یک حمام با سنگ مرمر سفید و چوب به اتاق خواب والدین نیز اضافه شده است .

دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی

گیاهان به خوبی فضای خود را دراین بخش خصوص حفظ و همچنین با ایجاد یک دیوار زنده به چشمگیری فضا اضافه کرده اند .

طراحی داخلی خانه های کوچک

اتاق بچه ها کمی از ایده ی مینیمالیسم به خاطر تخت های پر از چراغ و گوسفند و تزئینات دور شده است .

چیدمان منزل کوچک

رنگ های زیبا و جزئیات سرگرم کننده، نشانه هایی از دکوراسیون کودک است. نظر شما در مورد دکوراسیون داخلی منزل کوچک با بهره گیری از سبک مدرن و مینیمال چیست ؟

ترجمه خانه طرح
منبع: home-designing – khanetarh