طرح های شرکت روسی Geometrix معمولاً تاکید خاصی بر هندسه مفهومی، اشکال غریب و فانتزی و احجام مهیج دارند، و این پروژه از این قاعده مستثنی نیست. این خانه مثال زیبایی از طراحی دکوراسیون داخلی منزل مدرن است، و در سرتاسر آن از مواد، مصالح و رنگ بصورت منسجم استفاده شده و این مساله باعث ایجاد یک ارتباط سیال بین فضاها شده است. آشپزخانه به صورت متقارن و با استفاده از خطوط راست و زوایای قائم طراحی شده که جلوه ایساده و شیک به آن میدهد؛ و این تِم در دیگر فضاهای خانه بجز نشیمن تداوم یافته است. در نشیمن از اشکال منحنی بهره برده شده است و چراغ های سقفی و ایستاده ی قوسی و منحنی وار که روکش کروم دارند در ترکیب با شکل بیضوی صندلی های فانتزی مورد استفاده قرار گرفته اند.

برای ایجاد عمق و لایه بندی در سالن از تُنهای مختلف یک پالت رنگ استفاده شده است، و بالشهای روی مبلمان هم همرنگ با زمینه شان انتخاب شده اند تا به جای جلب توجه در زمینه خود ادغام شوند. در سرویس بهداشتی از رعایت اصول اِرگونومی برای اجزا صرف نظر شده است، و ادوات بهداشتی مربع-مستطیل شکل در خطوط ساده مرتب شده اند که حس پاکیزگی و حالت فیوچِریستیک (آینده نگرانه) را تداعی میکند. داخل اتاق خواب، در بالای تخت یک تاجِ تخت بسیار بزرگ کار شده است که تا بالای دیوار و حتی روی سقف نیز ادامه می یابد.

در دو طرف این تاجِ تخت، پانِل های شفاف سرتاسری (از کف تا سقف) کار شده اند و در انتهای آنها دکور هایی با تِم کُنتِمپوراری (معاصر) به عنوان میز پاتختی مورد استفاده قرار گرفته اند. ترکیب این عناصر در اتاق خواب باعث ایجاد یک اثر خیره کننده شده است که حس آرامش یک خلوتگاه را تداعی میکند. سعی شده است که در دکور این اتاق از حداقل لوازم جانبی استفاده شود؛ همچنین کف اتاق رنگی روشن داشته، و در سطوح پایینی مبلمان از نور مخفی استفاده شده است تا حالتی شناور به آنها بدهد. در مجموع، این اثرات فضای اتاق خواب را در بر گرفته و حس سبکی به آن میدهند. آیا این طرح هندسی می تواند انتخاب شما برای معماری داخلی خانه ی بعدی تان باشد؟

دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی منزل با هارمونی سفید قهوه ای و متریال سرامیک و چوب ، مدرن بودن را فریاد می زند .

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی حمام

دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی

کمد دیواری اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق کار

نظر شما در مورد این سبک از دکوراسیون داخلی منزل چیست ؟

مترجم : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح