طراحی و اجرای آپارتمان های کوچک روز به روز در حال افزایش است . سطح خرید مردم، گرم کردن و خنک کردن فضای داخلی ، کاهش تعداد خانوار و … از عواملی هستند که خریداران را مجاب به انتخاب واحد های آپارتمانی کوچک کرده است . حال اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که خانه کوچکی دارند موضوع این بخش کاملا مرتبط با نیاز شماست . در این پست نگاهی به دکوراسیون خانه ۶۰ متری انداخته ایم تا با رموز طراحی خانه های کوچک با سبک مدرن بیشتر آشنا شویم . با خانه طرح در معرفی این پروژه همراه باشید .

معرفی دکوراسیون خانه ۶۰ متری

دکوراسیون منزل کوچک ایرانی

در این خانه L شکل ، شاهد بهره گیری از  مبلمان بزرگ در فضای باز پذیرایی هستیم . در بخش کف سازی از سرامیک سفید استفاده شده . بهره گیری از رنگ های روشن در کف سازی و بدنه یک نکته مثبت در طراحی دکوراسیون خانه ۶۰ متری و کوچک است . با این تدبیر شما می توانید خانه خود را با هر رنگی ست کنید .

دکوراسیون خانه 60 متری

در طراحی دکوراسیون خانه ۶۰ متری فوق از نمادهای قرون وسطایی استفاده شده که شامل میز تلویزیون کوتاه و درازی است که به صورت مرموزی در جلوی دیوار آجری قرار داده شده است. استفاده از رنگ آجری ، فضای داخلی را گرم تر کرده است .

دکوراسیون خانه 60 متری

نورگیری این بنا تا حدی قابل قبول بوده و هماهنگی خوبی با دیوارهای سفید دارد.

دکوراسیون خانه 60 متری

در محل غذاخوری، میز چوبی روشن و ظرف میوه­ خوری، نمای جالبی به خانه بخشیده است.

دکوراسیون خانه های 60 متری

صندلی­ های سیاه میز غذاخوری، و لوسترها در تقابل با وسائل و کابینت­ های چوبی طبیعی، حالت مدرنی را ایجاد کرده است.

آپارتمان 60 متری

برای ایجاد فضای معطر کوچک، بر روی کابینت ، گیاه آپارتمانی قرار داده شده است.

آپارتمان 60 متری

اتاق خواب اصلی بسیار ساده بوده و در آن از رنگ­ های آبی روشن، سفید و خاکستری استفاده شده که حس لطیف و ملایمی را به محیط بخشیده است.

دکوراسیون خانه های 60 متری

اتاق ­های مینیمال مانند نمونه در شکل بالا، موجب فراغت و تمدد اعصاب در انتهای روز می­ شوند. چه کسی می ­تواند در اتاقی در هم ریخته و با صداهای بلند به استراحت بپردازد؟

دکوراسیون منزل کوچک ایرانی

گلدان ­های شیشه ­ای ساده که در شکل نشان داده شده، روش ساده­ ای برای جان بخشی به محیط است و می ­توان هر از گاهی رنگی فصلی بدان بخشید.

نقشه خانه دو خوابه

در اتاق خواب کودک رنگ­های بیشتری برای همخوانی با چراغ اتاق استفاده شده است.

نقشه خانه دو خوابه

بر روی دیوار اتاق کودک از پروانه و سنجاقک­ ها استفاده شده که لطیف و در عین حال رویایی هستند.

دکوراسیون خانه های 60 متری

یک سرویس سفید با کاشی­ های سیاه، بسیار عملی و مناسب بوده و حالت بی ­انتهایی به فضای داخلی سرویس بهداشتی بخشیده است.

نقشه خانه دو خوابهدر پایان ، پلان و نحوه چیدمان دکوراسیون خانه ۶۰ متری را مشاهده می کنید که به شکل قابل قبولی فضاهای خصوصی و عمومی از یک دیگر تفکیک شده اند . نظر شما در خصوص دکوراسیون خانه ۶۰ متری چیست ؟

تحریریه : خانه طرح  | منبع: khanetarh