این دکوراسیون اداری مدرن ، فریفُرم (فرم آزاد) کار شده است . طراحی این بنا توسط تیم طراحی معروف ۳deluxe در درجه اول محوطه ی ورودی دفتر را هدف قرار داده و ماموریت آینده نگرانه ی شرکت را در حین ورود ، هم به مشتریان و هم به کارکنان القا میکند. این طراحی، فضاهای عمدتاً غیررسمی کار را یکپارچه ساخته و در نتیجه تصویر دست اولی از زندگی و کار در شرکت ارائه می دهد. استفاده از گیاهان بزرگ و با شکوه که از طریق منافذ موجود در دیوار ها قابل رویت هستند نه تنها به عنوان یک المان زیبایی شناسانه عمل می کنند بلکه به عنوان “ریه ی سبز” دفتر نقش مهمی در بهبود کیفیت هوا و کیفیت فضای روزانه ی دفتر ایفا می کنند .

نگاهی به طراحی دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

عنصر مرکزی دفتر ، سالن استراحت منحنی شکل آن است که نه تنها مجهز به ایستگاه های کاری متحرک است، بلکه با ادغام اندازه ها و ترتیبات مختلفی از صندلی ها، فضایی جهت تفریح و برگزاری جلسات غیررسمی و همچنین کنفرانس ها و پِرِزِنتِیشِن های بزرگتر ارائه میکند.

دکوراسیون اداری مدرن

طراحی فرم آزاد دیواره ها دارای منافذ و همچنین بازشو های بزرگتر با گرافیک بسیار زیبا است، که در پشت آنها فضاهای کاربردی دفتر، قابل مشاهده هستند، و این ترکیب موجب ایجاد یک پرسپکتیو و شفافیت جالب شده است.

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری مدرن

طراحی داخلی اداری

دکوراسیون اداری مدرندر ادامه ی رویکرد خلاقانه و شاد به طراحی ، فضای داخلی در قالب یک محوطه ی چند رسانه ای جهت آزمایش نوآوری های فنی و آینده نگرانه طراحی شده است. کارکنان می توانند رویکرد های جدید ، پروژه های در حال پیشرفت و ایده های الهام بخش خود را به طور مستقیم بر روی یک تابلوی اعلانات به نمایش بگذارند؛ این تابلو و پروژه های داخل آن در داخل فریفُرم جذب شده و به یک فضای تعاملی و الهام بخش برای کارکنان و بازدید کنندگان تبدیل می شود.

دکوراسیون اداری

زبان رسمی این فریفُرم (فرم آزاد) ارگانیک به عنوان یک تِم ادامه پیدا کرده و در قالب یک فرش با طرح گرافیکی نمود پیدا کرده است ، که این فرش ظاهر ، مشخصه ی خود را به مناطق دیگر دفتر نیز انتقال داده است. پس از طراحی پیشرفته محوطه ی کار، دفترها و اتاق کنفرانس نیز با استفاده از یک سبک باز و جهت تامین حداکثر عملکرد تعریف شده اند.

دکوراسیون اداری

طراحی داخلی اداری

در طراحی دکوراسیون اداری مدرن این دفتر فضایی اختصاصی برای گل ها و گیاهان در نظر گرفته شده است .

دکوراسیون اداری مدرن

نظر شما در مورد طراحی دکوراسیون اداری مدرن چیست؟

مترجم : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح