طراحی استخر ویلا همیشه یکی از موضوعات جذاب ساختمان های ویلایی بوده است . افزودن یک استخر در طراحی خانه را یک قدم رو به جلو تلقی کنید ولی بدانید که برای داشتن این فضای باز، باید عناصر دیگری را هم در نظر بگیرید؛ صحبت از استخری با سرپوش متحرک است. برای این میزان از آسودگی خیال ارزش دارد که سرمایه گذاری کنید. پیشنهاد می کنیم تصاویر صفحه بعد را ببیند که نمونه های زیبایی از استخرهای با پوشش متحرک را پیش روی شما می گذارد. این نمونه ها کاری می کنند تا به انتخاب خودتان سفارش بدهید و در آینده یکی از همین استخرها را داشته باشید.

طراحی استخر ویلا با ایده های خاص و منحصر به فرد

طراحی استخر ویلا

ویژگی جالب این نوع استخرها چیست؟ وقتی سرپوش آن بسته است، استخر شما یک فضای عالی و دوست داشتنی برای چیدن میز و لمیدن در صندلی می شود. هر متر مربع از این فضا تا دویست کیلوگرم تحمل بار دارد. نگاهی به نمونه ها بیندازید و تصور کنید خانه شما با وجود این استخر چقدر زیبا خواهد شد.

طراحی استخر ویلا

پوشش روی استخر به صورت ریلی می باشد و به راحتی هرچه تمام تر قابل باز و بسته شدن است . از مهمترین محاسن این روش امنیت این نوع از استخر هاست که دیگران نگرانی شما از افتادن فرزندتان در داخل استخر به طور کامل رفع می شود . طراحی استخر ویلا

طراحی استخر ویلا

نکته بسیار مهمی که در این نوع از استخر ها وجود دارد فصل زمستان است . اگر در این فصل نیازی به استخر ندارید در عرض کمتر از ۳۰ ثانیه این استخر بزرگ را به یک فضای مسطح تغییر کاربری دهید .

استخر پیش ساخته

نظر شما در مورد طراحی استخر ویلا چیست ؟ کدام یک از ایده ها مورد توجه شما قرار گرفت ؟

نویسنده : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح