طراحی دکوراسیون مغازه با ایده های خلاقانه می تواند موجب جلب توجه مشتریان شود . اگر تا به حال به کیفیت طراحی داخلی بوتیک یا فروشگاه خود اهمیتی نمی دادید ، پیشنهاد می کنیم کمی بیشتر به این موضوع توجه نمایید . فرض کنید که بخواهید یک کالای لوکس و با کیفیت را از یک فروشگاه یا مغازه خریداری کنید . بسیاری از کاربران ترجیح می دهند در انتخاب اول خود فروشگاهی را بررسی کنند که ظاهر لوکسی دارد . بنابراین طراحی یک مغازه با ایده های نو و خلاقانه از اهمیت بالایی در دنیای تجارت و کسب و کار برخوردار است . در این بخش نگاهی به ۱۰ مدل طراحی داخلی مغازه با ایده های مدرن و لوکس انداختیم . که البته تعدادی از این فروشگاه ها و مغازه ها در ایران قرآر دارند . با خانه طرح در این بررسی کوتاه همراه باشید .

نگاهی به ۱۰ طراحی دکوراسیون مغازه


طراحی دکوراسیون مغازه

۱- در طراحی دکوراسیون مغازه فوق از رنگ سفید استفاده شده است . اما چرا رنگ سفید !!!؟؟؟ رنگ سفید یک رنگ لوکس محسوب می شود و استفاده از این رنگ در بوتیک هایی که فضای کوچکی دارند بسیار مناسب است .

ویترین مغازه

۲- استفاده از باکس های سیاه و سفید در طراحی ویترین مغازه،  یک جذابیت شگفت انگیز و منحصر به فردی را به فضای داخلی بخشیده است .

طراحی دکوراسیون مغازه

۳- در طراحی دکوراسیون مغازه بالا از از ترکیب هارمونی سفید – صورتی استفاده شده است . این سبک از دیزاین برای دکوراسیون بوتیک زنانه بسیار مناسب است .

طراحی داخلی مغازه

۴- در نگاه اول مشاهده این دیزاین توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب می کند . اما نکته منفی در طراحی این دیزاین شاید شلوغی آن باشد ! نظر شما در مورد این دیزاین چیست ؟

دکوراسیون بوتیک زنانه

۵- استفاده از ویترین هایی با نورهای تارگت ( هدفدار) به معرفی اختصاصی محصولات کمک شایانی می کند .  بدون آنکه بخواهیم به مشتریان بگوییم این محصولات ، کالاهای ویژه ی ما هستند آنها را به مشتریان نشان می دهیم .

طراحی داخلی مغازه

۶- استفاده از سقف های کاذب جذاب و خیره کننده ، راهکاری مثبت در جذابیت یک فضای تجاری است . همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید در طراحی سقف این فضا از تکنولوژی سقف کناف استفاده شده است .

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک

۷- تنوع در طراحی ویترین های یک فروشگاه را فراموش نکنید !!!

ویترین مغازه

۸- استفاده ز یک جسم خاص ( در اینجا میز آبی شیشه ای ) برای معرفی محصولات گزینه جالبی به نظر می رسد .

ویترین مغازه

۹- استفاده از یک تم رنگی خاص به کاهش شلوغی فضای داخلی کمک می کند .

دکوراسیون مغازه

۱۰- باز هم سقف و این بار استفاده از سقف کناف در طراحی دکوراسیون مغازه که موجب منحصر به فرد شدن دیزاین داخلی شده است . نظر شما در خصوص طراحی داخلی مغازه چیست ؟ نظرات ارزشمندتان را با ما و سایر مخاطبان در جریان بگذارید .

نویسنده : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح