اگر از علاقه مندان به طراحی سه بعدی خانه های عجیب هستید ، در این بخش شما را با طراحی آشنا می کنیم که دست از درخواست های محدود مشتریان برداشته و ساختمان هایی را طراحی کرده است که بیشتر به غیر ممکن شبیه هستند ! قطعا شما نیز از دیدن تصاویرش شگفت زده خواهید شد !!! اما داستان این طراح معمار از این قرار است :

پس از تعطیل شدن کسب‌وکارم بالاخره می‌توانم بدون این‌که مشتری‌ها تخیلات مرا محدود کنند ساختمان‌هایی غیرممکن ایجاد کنم.

این مجموعه از تصاویر، نتایج یک سفر طولانی به مدت ۷ سال به کشورهایی مانند لتونی، اسرائیل و آلمان است. داستان از تابستانِ سال ۲۰۰۶ آغاز می‌شود، یک تاریخ بسیار مهم در زندگی من؛ زیرا پس از ۲ سال تفکر عمیق بالاخره تصمیم گرفتم شغلم را به‌عنوان یک تصویرگر معماریِ سه‌بعدی مستقل ترک کنم؛ شغلی که بیش از یک دهه مرا به خود مشغول کرده بود.

این شغل حقوق بسیار خوبی داشت، من مشتریان بسیار زیاد و سابقه‌ی خوبی در بارسلونا داشتم (همچنان هم دارم)، ولی در آخرین دوره پروژه‌های پیش رو داشتند کمی تکراری و خسته‌کننده می‌شدند. من دریافتم که انگیزه‌ام را برای انجام آن کار به‌طورکلی ازدست‌داده‌ام. حتی من از تصویرسازی معماری سه‌بعدی متنفر شدم. بنابراین من این سفر طولانی را با مقدار کمی پول در جیب‌هایم شروع کردم که از کسب‌وکار ‌تازه تعطیل‌شده‌ی خود ذخیره کرده بودم، ولی بدون هیچ ایده‌ی روشنی از این‌که چه‌کاری می‌خواهم در زندگی‌ام انجام دهم. یک‌چیز خوب در مورد سفرهای طولانی این است که شخص زمانِ زیادی برای خودش دارد، بنابراین من باور دارم به خاطرِ یادگیری از آن بینش نهایی تا حد ممکن، شخص باید ذهن بازی داشته باشد. بنابراین تلاش کردم و یکی از مهم‌ترین نتیجه‌گیری‌ها این حقیقت بود که من نمی‌توانم بیش از این از تصویرگری معماری سه‌بعدی که ازآن متنفر بودم دور باشم. در مقابل من بسیار بیش از آن چیزی که همیشه انتظار داشتم  به آن علاقه دارم. مشکل واقعی کار کردن برای مشتریان بود.

این دلیل تصمیم من برای کار کردن برای خودم و تلاش برای ساختن زندگی از هر چیز جهنمی که از ذهنم بیرون می‌آمد، بدون هیچ‌گونه محدودیتِ شخصی یا محیطی بود. نتیجه، رشدِ مداومِ مجموعه‌ای از تصاویر است که من در مجموعه‌ای به نامِ «تصاویرِ شهر» احاطه کرده‌ام و ساختمان‌هایی را به تصویر می‌کشد که به دلایلی در طول سفر طولانی برای من مهم بودند. ساختمان‌ها پس‌ازاین که عکاسی شدند، به‌صورت دیجیتالی برای دستیابی به یک فرم جایگزین دست‌کاری شدند و این چیزی است که من تاکنون انجام داده‌ام. امیدوارم شما از آن‌ها لذت ببرید. در پایان نظر خود را در خصوص طراحی سه بعدی خانه های عجیب  بیان کنید .

طراحی سه بعدی خانه

طراحی نمای ساختمان

طراحی سه بعدی خانه

طراحی نمای ساختمان

طراحی سه بعدی خانه

طراحی نمای ساختمان

خانه های عجیب

عکس های تخیلی

عکس های تخیلی

خانه های عجیب

طراحی نمای ساختمان

خانه های عجیب

خانه های عجیب

عکس های تخیلی

نظر شما در مورد طراحی سه بعدی خانه های عجیب چیست ؟ آیا طراحی سه بعدی این تصاویر را نزدیک به واقعیت می دانید؟

مترجم : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح